Nový rok 2019

Nový rok 2019


upřímně, patřím mezi tu skupinu lidí, která má vždycky předsevzetí do nového roku. a každý rok doufám, že právě tenhle bude úžasný. nejspíš už je to vážně zvláštní, když tomu stále věřím, možná bych měla přestat, ale já nechci.

zjistila jsem, že každý rok může být takový, jaký si jej udělám. takže pokud budu věřit tomu, že v tom roce něco dokážu a všechno bude lepší, bude tomu vážně tak. protože se budu snažit. protože budu dělat všechno pro to, aby se tak stalo.

minulý rok mi chybělo odhodlání. vlastně jsem ani nevěřila tomu, že by to mohl být,, můj rok". stále si říkám, že to bude až rok 2020, kdy mi skončí důležitá etapa života a ta nová pro mě začne. tolik jsem se celý život těšila právě na tenhle rok, až mi všechny předchozí roky protekly mezi prsty a já řekla, že jsou hrozné. jelikož jsem se ani nesnažila, aby byly v něčem dobré. abych na ně měla krásné vzpomínky, a abych je milovala. ale po pravdě, když se tak dívám zpátky, jsem na ně pyšná. neměnila bych.

začneme třeba takovým rokem 2016. v tom roce jsem poznala sedmnáct úžasných lidí, které mám teď opravdu ráda, i když se občas hádáme anebo si děláme naschvály. i přes to, že se v jejich přítomnosti cítím někdy odstrčeně, neměnila bych, protože mi na všech těch lidech záleží...

potom rok 2017 13.8. 2017 jsem poznala úžasného člověka, o kterém vím, že vždycky za ním mohu přijít a vyslechne mne. je mi ctí, že právě tuhle osobu jsem mohla poznat. děkuji.

a teď rok 2018. tohle byl rok... jak to jen říci? byl zvláštní. v letošním roce jsem poznala pár úžasných lidí, ale hodně jsem jich i ztratila. na začátku tohohle roku jsem myslela, že jsem už na dně, že cesta ven neexistuje. měla jsem pocit, že všechno vzdávám, že všechno co udělám nikdy není dost dobré.

první člověk, kterého jsem ztratila byl můj kamarád. odstěhoval se, ale nějak jsem to po pár měsících zvládla. hlavně, když za námi ještě občas zajel.

první člověk, kterého jsem poznala byl člověk, který mi změnil pohled na svět. který mi ukázal, že láska skutečně bolí, ale může být i hezká a může hory přenášet. ukázal mi, že pokud milujete, nedbáte na nedostatky toho druhého. naučil mne, že láska je o kompromisích, a že vždycky máte za kým jít, pokud takového člověka máte.
druhý člověk, co odešel... to byl ten, kterého jsem v tomhle roce potkala. v březnu. to byl ten, který mne naučil milovat... to byl ten, který mne vše, co se týče lásky naučil. znala jsem jej sedm měsíců... jeden jsem s ním byla kamarádka. dva jsem jej měla ráda. jeden jsem jej měla ráda víc a ty zbylé tři jsem jej milovala.

druhý člověk, kterého jsem poznala mi ukázal pravou tvář lidí. ukázal mi v mnoha ohledech, jak se věci skutečně mají a změnil mi trochu pohled na svět. vysvětlil mi, proč věci, které nám na první pohled přijdou špatné, tak zlé být nemusí. zasloužil se o mnoho věcí, ale myslím, že to on sám dobře ví.

třetí člověk, kterého jsem měla tu čest poznat je... je jiný, řekla bych. ale až právě díky tomuhle člověku, jsem se z toho všeho dostala. až právě díky tomuhle člověku jsem si uvědomila mnoho důležitých věcí. možná je divný, možná je trochu pošuk, ale zrovna tenhle člověk mi nějakým zázrakem pomohl nejvíce. možná to bylo tím, že tahle osoba mi konečně dokázala říci, jak se věci skutečně mají. možná to bylo tím, že tohle všechno nějak znal... nevím. ale měla bych tomuhle člověku děkovat do konce svého života.

potom jsem v tomhle roce také měla možnost poznat i jinou kulturu, za což jsem vážně ráda. vyzkoušela jsem si svou pochybnou angličtinu a naučila se zasmát svým vlastním chybám. konec konců, ten kdo se neumí občas zasmát sám sobě, nemůže být nikdy zcela spokojený člověk, nemám pravdu?

dokázala jsem pár věcí, na které jsem skutečně pyšná a připomínám si to stále, když chci brečet. stále dokola si opakuji, že to já byla ta, kdo to dítě na té silnici nenechal. že to já byla ta, kdo tu olympiádu vyhrál. že to já byla ta, která pomohla jednomu člověku a ten člověk díky tomu stále žije. je to jen pár věcí. nejsou nijak vyjímečné, ale pro mě znamenají hodně, protože jsem něco dokázala a já vím, že pokud budu chtít, budu toho moci dokázat mnohem, mnohem více.

důležité je tomu skutečně věřit.

Takže ano.
věřte ve své sny, protože pokud je začnete realizovat, mohou se splnit. a pokud se nesplní zrovna tyhle, budou lepší a lepší, které stojí za to.
každý rok přináší nové jizvy na duši a na srdci. ale to není důvod to všechno vzdávat. ano, bude to bolet, bude to dřina, občas to půjde všechno do kopru, ale vy to zvládnete. všichni to zvládnete, pokud tomu budete věřit a budete to chtít, začnete své sny realizovat. nikdy není pozdě...

tak trochu s předstihem vám všem přeji do nového roku 2019 jen to nejlepší a ať se vám vyplní všechny vaše sny.

Clara

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdybych mohla mít tři přání

Sebenenávist

Beznaděj